?ivimo u vrijeme tehnolo?kog buma koji se sna?no odra?ava na svaki segment stvarnosti. ?ivimo u vrijeme uzbudljive ekspanzije
vizualnog i atrakcija svake vrste. Pokretne slike i zvuk prate nas na svakom koraku do mjere da granica izme?u virtualnog i stvarnog,
izme?u ma?te i zbilje, postaje sve tanja i sve neobi?nija.
Kazali?te koje je u vrijeme svog nastanka imalo monopol na vizualno i koje je osvajalo publiku uprizorenim pri?ama,
sada i samo tra?i nove putove do novih i sve zahtjevnijih nara?taja publike. U post-modernom dru?tvu, post-moderno kazali?te sve
vi?e pribjegava vulgarizaciji scene i stalnim iznala?enjem novih elemenata ?oka kroz scene krvi i seksa, ne bi li takao izazvalo
pozornost publike i gledanost. CornerstoneArts kazali?te ?eli biti druga?ije.
CornerstoneArts ?eli biti glas neprolaznih vrijednosti u svijetu koji se brzo mijenja, prebrzo prolazi, a na kraju nas,
pored sve svoje buke, ostavlja praznima i nezadovoljnima. Svjesni da u svijetu koji pokre?e industrija zabave sve vi?e postaje
dosadno, mi ?elimo zabavi i vizualnom dati novu dimenziju. Usu?ujemo se vjerovati da su i nara?taji virtualnog svijeta ?eljne
poruke ohrabrenja i nade, ovo tim vi?e koliko nam svijet to isto sve manje mo?e pru?iti.
Poput svakog kazali?ta, i CornerstoneArts je svijet pri?e. Ali ne bilo kakve pri?e. Kroz razne ?anrove od drame, komedije pa do
mjuzikla, mi pa?ljivo biramo teme koje su bazirane na istinitim doga?ajima ili onima koji to mogu biti.
Doga?ajima i radnjama s kojim se svi mo?emo poistovjetiti. Biramo teme koje su relevantne i inspiriraju?e.
Predstave koje izvodimo, emotivno su izra?ajne, napete i uzbudljive, ali uvijek konstruktivne i na izgradnju.
No, sa svim glamurom i scenskom rasko?i, CornerstoneArts je na neki na?in i vi?e od kazali?ta, ono je atrakcija koja svojom
dimenzijom fascinira. Kao partner mre?e kazali?ta koje u 67 zemalja vodi redatelj Richard Montez, CornerstoneArts u svim svojim
predstavama nudi vrhunsku kvalitetu. Svaku predstavu izvodi gluma?ka i producentska ekipa od najmanje stotinjak u?esnika, u
vijek se koristi velika i atraktivna scenografija, rasko?na kostimografija, profesionalna rasvjeta i ozvu?enje te svaki drugi vid
vizuelne atrakcije. Ovo tim vi?e ukoliko se predstave izvode u velikim sportskim objektima. A za izvedbu zahtjevnih i
slo?enih projekata uvijek anga?iramo entuzijasti?ne volontere koji predano rade u razli?itim aspektima -
od administracije, izrade i manipulacije kulisama, izrade i rukovanja rekvizitima, izrade i rukovanja kostimima,
opslu?ivanjem predstave iza pozornice, doma?inskoj slu?bi prema izvo?a?ima i publici, medijskom segmentu,
financijskim upravljanjem, foto i video reporta?om, duhovnim anga?manom i mnogim drugim aspektima projekata.
I upravo zbog toga, CornerstoneArts je i vi?e od atrakcije i estrade. To je uzbudljiva pri?a o gotovoe 1000 mladih amatera
(i onih koji su to tek postali) kojima je svjetski poznati redatelj pru?io jedinstvenu priliku da nastupe u predstavama zavidne
profesionalne i umjetni?ke razine. Sa svojom predano??u da predstave visoke umjetnosti izvodi prete?no s amaterima, ono donosi
nove vrijednosti i nove nade u ?ivote mladih ljudi, od kojih ve?ina nikad ne bi imala priliku iskusiti rad na kompleksnoj i
spektakularnoj produkciji. To je pri?a o promijenjenim ?ivotima, novim ?ansana, novim nadama i snovima.
No CornerstoneArts je puno vi?e od samog volonterizma. Sa svojim predstavama koji promi?u trajne vrijednosti, ono prodire do
pitanja koja ?esto potiskujemo o sebi, a o kojima ovisi na? intergritet, osobna sre?a i na? ?ivot. Mi gajimo umjetnost koja vjeruje
u ?ivot, umjetnost u sredi?tu koje je ?iva nada u bolji svijet. Vjera u boljeg ?ovjeka je u sredi?tu svake fabule i scenarija.
No, vi?e od svega, mi gajimo umjetnost u kojoj ima mjesta i za Boga. ?elimo potaknuti ljude da ga do?ive bliskim i stvarnim,
li?iv?i ga religioznih okvira koji ga zatvaraju u povijest i prije?e mu put u suvremenu zbilju i na?u intimu.
I zato je CornerstoneArts u kona?nosti, na neki na?in i vi?e od kazali?ta. Mi ?elimo koristiti umjetnost za dobro ?ovjeka.
Mi ?elimo kroz umjetnost promijeniti ovaj svijet. To ne mo?emo sami i to ne ?elimo sami.
Pridru?ite nam se u dobrim namjerama!
Pridru?ite nam se na na?im audicijama, do?ite na na?e predstave, ?irite dobar glas o nama, postanite i vi dio rastu?e obitelji
CornerstoneArts Hrvatska.
Kazali?te CornerstoneArts zapo?elo je svoj ?ivotni put u Dallasu, SAD, u travnju 1989. godine. Izvedbama atraktivnih drama,
komedija i mjuzikala ubrzo je postiglo veliku popularnost u mnogim gradovima Amerike. No, jedan nastup u Moskvi 1993. godine,
nepovratno mu je promijenio smjer i ono od tada prerasta u pravu me?unarodnu umjetni?ku instituciju.
Richard Montez, utemeljitelj i umjetni?ki direktor kazali?ta, nije se samo zadovoljio svjetskom slavom i vrhunskim izvedbama nego
se sve vi?e posve?uje nesebi?nim preno?enjem svojeg ogromnog iskustva glumcima amaterima diljem svijeta kako bi i oni postigli
kazali?te visoke produkcije.
Jedan slu?ajni put u Ju?nu Koreju, i jedan slu?ajni susret na slu?ajnom mjestu sa slu?ajnom osobom doveo je po?etka rada
CornerstoneArts kazali?ta u Hrvatskoj. I samo je nekoliko godina bilo dovoljno da od prvih audicija, na koje se javilo tek
nekoliko hrabrih avanturista, do nastupa u velikim sportskim dvoranama sa svjetskim atraktivnim mjuziklima. U me?uvremenu je
kazali?te CornerstoneArts Hrvatska preraslo u atraktivnu umjetni?ku volontersku organizaciju koja okuplja stotinjak redovnih
u?esnika, dok ih je na dosada?njim projektima sveukupno u?estvovalo ve? vi?e od pet stotina, mahom mladih iz Hrvatske,
a manjim djelom i iz Slovenije. Svakako se smatramo privilegiranima da smo ostvarili blisku i dugoro?nu suradnju s redateljem
svjetskog nivoa, te na taj na?in u mogu?nosti raditi predstave visoke produkcije. Kazali?te CornerstoneArts Hrvatska je do sada
realiziralo ?etiri zahtjevna projekta sa stotinjak nastupa u petnaestak gradova Hrvatske i Slovenije.
Veselimo se daljnjem napretku, novim projektima, novim predstavama, novim gradovima, novoj publici, a najvi?e novim u?esnicima
koje pozivamo da nam se pridru?e u na?im uzbudljivim projektima i nastupima.
Ameri?ki redatelj i glumac Richard Montez, utemeljitelj je i direktor me?unarodnog kazali?ta CornerstoneArts.
Ro?en je i ?ivi u Dallasu, SAD. Richard je oduvijek osje?ao ljubav prema teatru. Jo? je kao mali dje?ak, koriste?i se maminih
priru?nim materijalima, po?eo re?irati predstave u svojoj ku?i za koje je ulaznice prodavao djeci iz susjedstva.
Studirao je ekonomiju na Estern New Mexican University jer ga je otac uvjeravao da od kazali?ta ne?e mo?i ?ivjeti.
Ipak, ljubav prema teatru bila je ja?a, a u njegovo srce se zauvijek usidrila kad ga je u prvom razredu osnovne ?kole njegova
u?iteljica povela u kazali?te. Svijet ?arobnih kostima, glazbe i plesa osvojio je malog Richarda i on se odu?evljen vratio ku?i
s odlukom da ?e raditi u kazali?tu. Kao ljubitelju plesa, uzor mu je bio plesa? baleta Edward Villella. Kako mu obitelj nije imala
novaca za satove plesa, sve svoje plesne vje?tine usvojio je gledaju?i i u?e?i s televizije. ?injenica da su mu roditelji bili jako
strogi pomogla mu je da nau?i i glumiti. No, njegova je prava umjetni?ka karijera zapo?ela kad je navr?io 18 godina.
Srame?ljivo se javio na jednu veliku audiciju u Disney world gdje je silno iznenadio tamo?nje redatelje jer je sve komplicirane
plesne korake mogao to?no i s nevi?enom lako?om izvesti od prve. Ispostavilo se da ?e mu nedostatak satova u?enja biti prednost
u ?ivotu. Naime, u?enje s televizije nije pru?alo mogu?nost ponavljanja, sve se trebalo uloviti na mah. Na toj su audiciji tada o
dabrali njega i jo? pet plesa?a izme?u 10,000 kandidata iz svih dijelova SAD-a. Rad za Kids of Kingdom, slu?benoj trupi Epcota,
ogranka Disney grupacije, postalo je Richardovo prvo radno mjesto i on se zbog toga preselio u Kaliforniju. Uz svoje je nastupe
ubrzo dobio i priliku da i sam kreira koreografije za njihove plesne grupe.
Richard Montez se oku?ao i na filmu. Glumio je u filmu 4th July s Tomom Cruisom, J.F.K. s Kevinom Costnerom i u Problem Child s
Johnom Ritterom u glavnoj ulozi. Tako?er je sudjelovao i u TV serijama s Chuckom Norrisom. Glumom se profesionalno bavio 15 godina,
i to u svim oblicima – na filmu, televiziji i u kazali?tu. No, kako je ?ivot u estradnom svijetu Kalifornije bio prili?no raskala?en,
s puno droge, alkohola i seksa, Richarda je to sve vi?e po?elo smetati, naro?ito jer su mu, kao predanom kr??aninu, moralne vrijednost
bile vrlo va?ne. Zato se s vremenom odlu?io krenuti u samostalne umjetni?ke vode. Radio je brojne koreografije za svjetske kazali?ne
festivale u Vancouveru, u Kanadi (1984. godine), te Brisbane, u Australiji (1986. godine).
1989. godine Richard je utemeljio Cornerstone Theatre, neprofitnu kazali?nu grupu ?iji se repertoar sastojao od drama, komedija i
mjuzikala, sa sna?nim porukama sposobnima da gledatelje poti?u na ?ivotna promi?ljanja i razgovore. ?etiri godine kasnije,
Cornerstone Theatre pokrenuo je svoj me?unarodni ogranak i Richard je po?eo re?irati predstave u razli?itim gradovima Meksika,
Rusije, Koreje, Ju?ne Afrike i Filipina. Jedan od najve?ih projekata na kojem je do sada radio bio je mjuzikl PROMISE na
Jamsil Olympic Stadium u Seoulu, Ju?na Koreja u travnju 2004 godine. Pozornica koja je bila postavljena uzdu? cijele dulje strane stadiona
nominirana je u Guinesovu knjigu rekorda za jednu od najve?ih ikad postavljenu u povijesti. Do danas je s kazali?nim anga?manom proputovao
67 zemalja na ?etiri kontinenta. Ogroman broj ljudi koji su diljem svijeta imali prilike raditi s njime, sla?u se da je Richard Montez
istinski umjetni?ki genije. Njegov na?in utjecaja na publiku je jedinstven, sna?an i izrazito vizualan te njegove predstave
nikog ne ostavljaju ravnodu?nima. Ipak, ono ?to izdvaja ovog dragog umjetnika njegova je spremnost da svoje ogromno iskustvo
nesebi?no prenosi glumcima amaterima kako bi i oni iskusili i postigli kazali?te visoke produkcije.
Njegova istinska strast je nadi?i okvire vlastite organizacije te svojim re?ijama i iskustvom pomo?i lokalnim umjetnicima razviti
svoje potencijale ?to ve? 20 godina neumorno ?ini s velikim uspjehom. U svemu tome, njegova umjetnost vi?e je od estetskog do?ivljaja,
ona je jezik kojim ljudima govori o najve?im ?ivotnim vrijednostima.
Ljubav prema Bogu trajna mu je inspiracija.